12 Ekim 2016 Çarşamba

cin cağırma

Cin çağırdılar ve başlarına gelmeyen kalmadı. Okuyunca kulaklarıniza inanamayacaksınız. Bir daha cin çağırmak istemeyeceginiz yaşanmış ve gerçek cin çağıran insanların sözleri. Cin çağırmak,cinli hikayeler,korkunç hikayeleri,cin nasıl çağrılır,cin hikayeleri,üç harfli hikayeler,üç harfli olaylar,üç harfli çağırmak

#1 Artık aynalara bakamıyorum


ayna
Aynalara her baktığımda sanki ben değilmişim gibi geliyor.Gülümsemem bile pis pis kıskanç bir şekilde bana bakarken görüyorum kendimi. Aynaları kırasım geliyor.

#2 Evde ki uğursuzluk

images-16
Evde cin çağırmıştık. Etraf soğumuş ve ortam aniden gerginlesmisti. Evden dışarı çıkmak istiyorduk. Yerler mühürlenmisti adeta. Su sesleri gelmeye başlamıştı. Korkup dışarı çıktık.

#3 Cin(üç harfli) çağırdığım için pişmanım

uc-harfliler-hablis-10
Rüyamda sürekli cin görüyorum. Çin çağırdım ve pişmanım Bana yemek veriyorlar. Yemediğim zamanlar benim canımı yakıyorlar.

#4 Sanırsam deliriyorum

themeaningofmarriage1
Kapı çalındı hemen koşup kapıya açtım. Kocamdı gelen öpüp nasılsın dedim bana sarıldı ve popoma saplak attı. Elimden tutup odaya götüruyurdu . Yemek yemeyecek misin dedim. Hayır dedi . Erken gelmişsin azdin mı hayatım ya dedim. Siiist deyip beni susturdu . Elimden tutup yataga götürdü. Saatlerce sevistik.birden gülmeye başladı . Kahkaha atıyordu bende ilk başlarda güldüm ama sonra aralıksız gülüyordu . Gülmesi kesmedi . En son neye gülüyorsun dedim. Baaak deyip yorganı kaldırdı . Ayakları tersti. Bayılmışım. Bana seslendi . Gözlerimi açtım bağırıp çağırdım tekme atmaya başladım . Napiyorsun ya dedi . Ayaklarına baktım normaldi Kocamfı bu sefer . Feci rüya gördüm aşkım dedim . Tamam uyumusşunda neden ciplak sin demez mi ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saç modelleri bayan