12 Ekim 2016 Çarşamba

Fuat avni

Fuat Avni Hiç Bu Kadar Tehdidkar Konuşmamıştı!!!

Fuat Avni’yi twitter’da yıllardır takip ediyorum ve her yazısını neredeyse okurum, bazılarına göre komplo teorileri olsa da kendi aklımın el verdiği sürece bazı fikirler ediniyor veya görüşler kazanıyorum. Şu zamana kadar hiç bir şekilde Fuat Avni ile ilgili yazı yazma gereği duymamıştım. Malum son zamanlarda Türkiye’miz çok kötü günler geçiyor. Bu karışıklığın içinde Fuat Avni’nin bu günkü yazısı kafamı allak bullak etti ve bunun üzerine bu yazıyı yazma gereği duydum ayrıca Fuat Avni’nin yazılarında hiç bu kadar tehdidkar bir söylemi olmamıştı. fuat avni, fuat avni askeri darbe, fuat avni darbe, fuat avni darbe girişimi, fuat avni darbe hakkındaki yorumu, fuat avni tweet, fuat avni twitter, fuat avni son dakika,

Bazıları tarafından hayalperest, sahtekar, akp'nin oyunu, algı yönetimi yapıyor gibi eleştirilere maruz kalsa da bazıları için ise umut kaynağı, gerçekleri söyleyebilen kişilik, her şeyi bilen ajan olarak ta adlandırılabiliyor. Benim için ise, her söylediği yüzde yüzde doğru olmasa da yaptığı tespitlerin çok ama çok yerinde olduğunu düşündüğüm biri/birileri. En azından bu kişiliğin olayları aktarım şekli bile bir çok yazardan daha farklı olduğunu düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saç modelleri bayan